4. lecke 30 perces edzés

15 máj

Tananyag 4. lecke Izomerősítés

Jól látod kedves olvasó, létezik olyan, hogy 30 perces edzésterv. Ezt akkor szokták csinálni, amikor nincs idejük egy jó kimerítő edzésre, viszont fél óra alatt is lehet generálni olyan mértékű edzés formát, amellyel már tényleg lehet kellő mértékű zsírt égetni.10 perc kerekezés. Egy gyors bemelegítést kezdd el egy kis kerékpározással. 10 perc alatt átmozgathatod sok izmodat és kellő mértékkel átmelegszik a tested is, közben nem fáraszt le annyira. Mindenképp legyen benne hegymenet is, és persze változó tempóban bicajozz! A bicaj rendkívül jó vádlit, combot és feneket formál nekünk. Már ebből is kétfajta van, sok beállítási móddal rendelkezik, megnézhetjük vérnyomásunkat, levetett kalóriáinkat, sőt még testzsírt is mérhet. Ezt egy gyenge elektromos árammal végzi a gép, amit nem érzünk meg, csak átmegy a testünkön és kiírja az eredményt.

10 perc futás!
Reméljük van olyan futópad a teremben, ami még nem foglalt. Egy jó futással bemelegítesz minden izmot és ízületet. Voltaképpen hasonlóan az úszáshoz, minden izmot megmozgat. Bár a futással jobban lehet fogyni és szálkásodni. A zsír, ha nagyon intenzívek vagyunk, már 10-15 perc után is elkezdhet bomlani. Megjegyezném, hogy a zsír a legjobb energia tároló és a szervezet csak vésztartalékként használja fel a szövetet. Még van két lényeges tulajdonsága ezen kívül, a párnák védelmet és szigetelést biztosítanak testünknek, de ez már edzésközben nem számít. Mivel futás közben mindent megmozgatunk, ezért mindenhonnan jön le belőlünk, természetesen nem csak a lábunkból, hiszen ez egyben karmunka és hasmunka is.10 perc hasazás!A hasunkat mindig az edzések végére kell hagyni. Nem kizárólag ennél a felállásnál kell figyelembe venni, hanem mindegyiknél. A hasazás is több mozgás funkciót rejt. Lehet csinálni feltett lábbal, vízszintesen fekve, oldal irányba emelkedve, és lábemelgetéssel. A feltett lábak az alhasunkat izmosítják, a vízszintes hasazás fogyasztja a zsírt róla, a feltett lábak hasprést végeznek és izmosítják a pocinkat.Hát ez lenne egy tényleg kimerítő edzés, mindenkinek ajánlom, kezdőknek, haladóknak egyaránt.

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: